Perşembe , 29 Ekim 2020
Güncel
Anasayfa / Mobil / Vodafone 3G Hız Testi

Vodafone 3G Hız Testi

3G almayı düşünüp de hız konusunda bilgisi olmayan arkadaşlar için bu yazıyı yazmak istedim. Vodafone 3G kullanan biri olarak Vodafone’un hızı konusunda oldukça memnun olduğumu söyleyebilirim.

Tek problemi sadece şehir merkezlerinde çekmesi. Gerçi her operatör için aynı şey geçerli halen. Zamanla bu problemin de kalkacağını düşünüyorum.

Turkcell mi ? Vodafone mu ? diye çok soruluyor. Bildiğiniz gibi Turkcell A, Vodafone ise B lisansı almıştı. Yani Turkcell bir adım önde gibi görünüyor. Turkcell hız testi yapmadım. Fakat Vodafone oldukça iyi. Saniyede 750 kb/sn hız ile veri çekebiliyorsunuz.

Delil olarak aşağıdaki kendi ekran görüntümü görebilirsiniz.

Bu hızı gerçekten beğeneceksiniz. Vodafone ayrıca aynı fiyata ekstra 1 GB daha fazla download imkanı veriyor. Bilginize…

Cihan KÜSMEZ Kimdir ?

Makalelerinin Toplam Okunma Sayısı: 2.480.193


2002 yılında başladığım yazı hayatıma ilk önce 2007 yılında blogspot ile devam ederken daha sonra 2009 yılında Wordpress ile devam ettim. 2009'dan bu yana Cihan Blog'ta yazmaktayım. Yazılım, Diziler ve Sosyal Medya ağırlıklı yazıların yanı sıra güncel konular ile ilgili yazılar da yazmaktayım.