Cumartesi , 8 Ağustos 2020
Güncel
Anasayfa / off-Topic / Eleştiri / Reklam Telefonları

Reklam Telefonları

[poll id=”5″] businessman-thumbs-down-angry-suit-cell-phone-iPhone-300x300Reklam Telefonları adeta çıldırtıyor. Garanti Bankası, Digiturk, Turk Telekom vs. gibi Türkiye’nin devlerinin daha fazla kazanması için çirkinleşen reklam anlayışından gerçekten bıktım. Günde 1-2 kez bu tarz otomatik telefon arıyorum.

Özel numaraları direk kapattığımızı bildiklerinden olacaklar sabit bir hattan arıyorlar. Öyle olunca da ticari bir şey midir. Müşteri mi arıyordur acaba diyerek telefonu açıyoruz.

Otomatik reklam telefonlarından artık bıktım. Ayıptır, günahtır, terbiyesizliktir. Sürekli sizin reklamlarınızı dinlemek zorunda mıyız kardeşim ? Artık taciz boyutundaki reklamlarınızdan gerçekten sıkıldım.

Lütfen benimle aynı mağduriyeti yaşayan arkadaşlar konumuza cevap yazsınlar. Bestimagestock davasındaki gibi bir kitle oluşturabilirsek bunun da engellenmesi için bir hukuki sürece girebiliriz. Bu rahatsızlıkların bir arada olduğu bir kaynağa ihtiyacımız var. Lütfen duyarsız kalmayalım ve bu tarz reklamları bir an evvel yasaklatalım.

Cihan KÜSMEZ Kimdir ?

Makalelerinin Toplam Okunma Sayısı: 2.469.704


2002 yılında başladığım yazı hayatıma ilk önce 2007 yılında blogspot ile devam ederken daha sonra 2009 yılında Wordpress ile devam ettim. 2009'dan bu yana Cihan Blog'ta yazmaktayım. Yazılım, Diziler ve Sosyal Medya ağırlıklı yazıların yanı sıra güncel konular ile ilgili yazılar da yazmaktayım.