Cuma , 22 Şubat 2019
Güncel
Anasayfa / İnternet / Eğlence / Dizi / Kurtlar Vadisi Pusu Sezon Finali

Kurtlar Vadisi Pusu Sezon Finali

Kurtlar Vadisi Sezon Finali’ni 93. Bölümle yaptı ve ekranlara geçici olarak veda etti. Tabi dizi o kadar abartıldı ki son sahnede ister istemez güldüm. Aklıma birden Cüneyt Arkın’ın Battal Gazi filmi geldi. Battal Gazi’nin oğlu Hristiyan olarak yetişir. Sonra babasına kılıç çeker filan. Aynı ona benzer bir şey. Neymiş efendim Aron Feller, Polat Alemdar’ın kızını kaçırır ve vaftiz ettirir. Polat’ın kızını Hristiyan olarak yetiştirecektir.

İskender Büyük’e gelince de artık o da Hakkın rahmetine kavuştu(!) Asılarak öldürüldü. Zaten hak etti böyle bir şeyi ama çok uzattılar gerçekten.

Artık kabak tadı vermeye başlayan Kurtlar Vadisi böyle bir son ile bitti. Öbür sene Kurtlar Vadisi izler miyim bilemiyorum. Ama belli olmaz merak bu ya izlerim belki.

Cihan KÜSMEZ Kimdir ?

Makalelerinin Toplam Okunma Sayısı: 2.369.350


2002 yılında başladığım yazı hayatıma ilk önce 2007 yılında blogspot ile devam ederken daha sonra 2009 yılında Wordpress ile devam ettim. 2009'dan bu yana Cihan Blog'ta yazmaktayım. Yazılım, Diziler ve Sosyal Medya ağırlıklı yazıların yanı sıra güncel konular ile ilgili yazılar da yazmaktayım.