Perşembe , 29 Ekim 2020
Güncel
Anasayfa / İnternet / ilkvahiy.net’in Gidişatı

ilkvahiy.net’in Gidişatı

ilkvahiy.netteki aktif yöneticiliğimi bıraktıktan sonra bir çok şikayetler gelmeye başladı. Bir çok kişi bana kızdı sinirlendi. Hatta kalp kırma boyutuna kadar vardı. Kimseye ben kızmıyorum ve herkese hakkımı helal ettim. İnşaallah bana kızan kardeşlerim de haklarını helal ederler.

Artık sadece Dua Günlüğü ile ilgilenmek istiyorum. Çünkü az bir masraf ile (yıllık sadece 15 lira) çok ciddi ziyaretçi almanız mümkün. Yani yaptıklarınız boşa gitmiyor. Toplam 70 yazının yazıldığı Dua Günlüğü şu an 500’e yakın ziyaretçi alıyor. Şaka değil bu 70 yazı 500 ziyaretçi. Üstelik bunların %91 Google’dan geliyor. Yani benim attığım e-mailler ile filan da gelmiyor. 15milyonuncu sırada olan Dua Günlüğü 1 ayda 3,5milyonuncu sıraya geldi ve hızla da yükseliyor.

ilkvahiy.nette 9.081 yazı yazmışım bu ana kadar. Eğer ben bunun hepsini Dua Günlüğünde yazsa idim herhalde Dua Günlüğünün günlük girişi 50bini geçerdi.

Google Tekniklerini siz arkadaşlarıma anlattım. Ama kopyala yapıştır sizlere çok daha kolay geldi. Google kopya yazıları sevmiyor. Server masraflarını kısmak istiyor. Neden kopya yazılarla serverını doldurmak istesin ki dedim. Google pagerankımızı 2’den 1 e çekti. Forum Ana sayfayı 1’den sıfıra çekti. ilk vahiy kelimesinde otorite siteydik. Alt kategorilerimiz çıkardı. Ama şu an o da yok. Google 1 haftada 100 yazımızı indeksliyor indekslemiyor 🙁 Hatta indekslerimiz siliniyor.

Bu yönetici sorumsuzluğunun sonucu. Ben islamı anlatacaksam Dua Günlüğü ilkvahiy.net şu com bu net fark etmez. Asıl iş az zamanda çok iş yapmak. Dua Günlüğü ile bunu başardık ve devamı gelecek inşaallah Allah ömür verdikçe

Bu cuma kızılay’da yasin0610 abi ile görüşmeyi düşünüyoruz. Sitemizin gidişatı hakkında bir istişare yapacağız.

Son not şu artık admin@ilkvahiy.net i msn olarak kullanmayacağım. Bana ulaşmak isteyenler buradan cevap yazabilirler. Telefon ile de aramayın. Bu konuda konuşmak istemiyorum. Çünkü defalarca konuştuk. Hiçbir işe yaramıyor.

Allah’a emanet olun.

Selametle…

Cihan KÜSMEZ

Cihan KÜSMEZ Kimdir ?

Makalelerinin Toplam Okunma Sayısı: 2.480.193


2002 yılında başladığım yazı hayatıma ilk önce 2007 yılında blogspot ile devam ederken daha sonra 2009 yılında Wordpress ile devam ettim. 2009'dan bu yana Cihan Blog'ta yazmaktayım. Yazılım, Diziler ve Sosyal Medya ağırlıklı yazıların yanı sıra güncel konular ile ilgili yazılar da yazmaktayım.