Pazartesi , 14 Ekim 2019
Güncel
Anasayfa / off-Topic / Eleştiri / Denizbank Müşteri Şikayeti

Denizbank Müşteri Şikayeti

denizbankDenizbank ile ilgili bir şikayetimi daha önce bildirmiştim. (Denizbank Nevşehir Şubesi Şikayet) Bu yazım üzerine Denizbank müşteri hizmetleri beni aramıştı. Bu yazıyı yazma sebebim anlaşılan o ki hiç akıllanmamışlar. Ya da Denizbank Genel Müdürlüğü gerekli uyarıyı yapmamış.

Çalışanlarımızdan birinin kredi borcu vardı. Kendi çalışanımız Antalya tarafında satışta olduğu için kendisi borcunu ödeyemedi. Biz de ödeme faize kalmasın diye ödeme gününde gittik (10/10/2013). Nevşehir Denizbank Şubesindeki bayan tarafımıza şunu söyledi : “Ödemeyi sadece asıl borçlu yapar. Eğer o olmaz ise ödeme alamayız ve faiz işlemeye devam eder.”

Bu olanlardan benim haberim yoktu tabi. Eğer olmuş olsa idi bu yazıyı sabahtan yazardım. Hatta gerekirse mahkeme yoluna başvururdum. Böyle bir komedi böyle bir insan kandırmaca olur mu ? Ne demek yaa ? Adam hasta olsa, adam tatilde olsa mahkum mu sana gelmeye ? Neden bu dayatmacı zihniyet Denizbank sorarım size ?

Durun bitmedi. Bu Nevşehir’deki görevlinin yaptığı. Peki Denizbank Korkuteli Şubesine ne demeli ? Bizim çalışan işi gücü bırakır. Denizbank’ın keyfini etmeye Korkuteli Şubesine gider. Banka’da 2-3 kişi olduğu halde 1-2 saat süre ile bekletirler. Tek banko çalışır ve diğer masa boştur. Üstelik öğle arası da filan değildir. Ha diyeceksiniz işi vardır. Peki içeride arkadaşları ile gülüşmelere kahkahalara ne demeli. Bizim eleman itiraz ettiği halde kimse ilgilenmez. Çalışan banko var derler. Ayrıca sırası geldiğinde Nevşehir’dekilerin yanlış yaptığını böyle bir şey olamayacağını söylediler. Yani Nevşehir’den de yatırabiliyormuşuz. Aynı kurum içindeki bu ne biçim bir çelişkidir.

Sonuç : İki kişilik satış ekibim yarım gün süre ile Denizbank’ta mahsur kalmıştır. Toptancı olduğumuzu göze alırsak. 1 gün fazladan tur yapılacak ve masraflarımız artacaktır. Müşterilere mal satamamadan doğan zarar da cabasıdır. Peki bunun sebebi nedir ? Hem Nevşehir, Hem Korkuteli şubesindeki Denizbank görevlilerinin lakayt tavırlarıdır. Eğer çalışmaya niyetleri yoksa gönderin efendim bunları. İnsanların zamanlarını çalmaya kimsenin hakkı yok.

Bir Tavsiye: Açık Deniz reklamlarına milyonlarca dolar harcayacağınıza İnsan Kaynakları departmanınıza daha fazla kaynak aktarsanız. Sizin için en iyi reklam bu olur. Gerçekten bu hareketleri başka bir bankada görmedim henüz.

LÜTFEN ŞUBELERİNİZİ UYARIN DENİZBANK. HER SEFERİNDE AYNI DURUM OLUYOR ! BIRAKIN SİZLE ÇALIŞMAYI BANKADAN İÇERİ GİRMEK İSTEMİYORUZ. O DURUMA GETİRDİNİZ !

 

Cihan KÜSMEZ Kimdir ?

Makalelerinin Toplam Okunma Sayısı: 2.419.264


2002 yılında başladığım yazı hayatıma ilk önce 2007 yılında blogspot ile devam ederken daha sonra 2009 yılında Wordpress ile devam ettim. 2009'dan bu yana Cihan Blog'ta yazmaktayım. Yazılım, Diziler ve Sosyal Medya ağırlıklı yazıların yanı sıra güncel konular ile ilgili yazılar da yazmaktayım.