Perşembe , 29 Ekim 2020
Güncel
Anasayfa / Yazılım / HTML & CSS / CSS ile Yazı İçine Resim Gömmek

CSS ile Yazı İçine Resim Gömmek

İyi Günler Arkadaşlar,

Bu yazımda sizlere CSS ile yazı içine nasıl resim gömüldüğünü anlatacağım. Bu işlem genelde blog sitelerinde mesaj içine reklam gömülmesinde kullanılmaktadır. Benzer şekilde makaleler içine makale ile alakalı resim gömmek için de kullanılabilir.

Ben bu yazımda WordPress’te single.php’de yani tekil mesaj gösteriminde bir nasıl reklam yerleşimi yapılır onu anlatacağım. Anlattığım işlemi yaptıktan sonra blogunuzun tekil mesaj gösterimi aynen alttaki resimde gördüğünüz şekilde olacaktır.

CSS ile Resim Gömmek

Yukarıdaki gibi bir yerleşim için aşağıdaki kodu kullanmanız gerekmektedir.

Bu HTML kodunu single.php’de

kodunu bulun. Hemen üstüne

ekleyin. Reklam kodunuz yazan kısma kendi reklam kodunuzu yazacaksınız.

Daha sonra style.css dosyanıza girin.

Buranın en altına aşağıdaki kodu ekleyin.

şeklinde ayarlayın. Eğer CSS tasarımınızda bir problem yoksa resimdeki gibi reklamınız yerleşecektir. Reklam ile yazı arasındaki genişliği artırmak veya düşürmek isterseniz 5px olan değeri değiştirebilirsiniz.

Bir problem olursa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

Saygılarımla,

Cihan KÜSMEZ

Cihan KÜSMEZ Kimdir ?

Makalelerinin Toplam Okunma Sayısı: 2.480.191


2002 yılında başladığım yazı hayatıma ilk önce 2007 yılında blogspot ile devam ederken daha sonra 2009 yılında Wordpress ile devam ettim. 2009'dan bu yana Cihan Blog'ta yazmaktayım. Yazılım, Diziler ve Sosyal Medya ağırlıklı yazıların yanı sıra güncel konular ile ilgili yazılar da yazmaktayım.